Doradztwo zawodowe i personalne z elementami coachingu - studia kwalifikacyjne
Doradztwo zawodowe i personalne z elementami coachingu - studia kwalifikacyjne
Studia realizowane systemem:
hybrydowym
Program na studiach podyplomowych jest zgodny z przepisami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2019 r., poz. 1450).
Studia pokazują zadania doradcy zawodowego i personalnego z perspektywy szeroko rozumianych zadań systemu edukacji i uwzględniają specyfikę pracy z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi w gospodarce opartej na wiedzy.
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do zawodu doradcy zawodowego i personalnego, pracującego zarówno w instytucjach rynku pracy, jak i w placówkach oświatowych, a także w projektach outplacementowych - grupowych i indywidualnych. Program studiów został wzbogacony o elementy coachingu.
Absolwenci studiów są przygotowani do świadczenia specjalistycznych usług doradczych w oparciu o rozległą wiedzę dotyczącą rynku pracy, zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii, komunikacji, elementy coachingu, w tym coachingu kariery. Będą mogli również doradzać innym podmiotom gospodarczym (firmom, instytucjom, placówkom publicznym) we wszelkich kwestiach dotyczących personelu, tj. rekrutacja pracowników, motywowanie, ocenianie, rozwijanie kompetencji pracowniczych.
KADRA
zajęcia na powyższym kierunku prowadzą wykładowcy - praktycy w danej dziedzinie. Oto niektórzy z nich KADRA
PROGRAM
- Rozwój zawodowy człowieka
- Elementy psychologii wychowawczej
- Specyficzne problemy w zakresie uczenia się dorosłych
- Zawodoznawstwo
- Psychologia podejmowania decyzji zawodowych
- Psychologia coachingu
- Coaching -warsztaty
- Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi
- Systemy motywowania pracowników
- Systemy ocen pracowniczych
- Zarządzanie talentami i planowanie ścieżek kariery w organizacji
- Komunikacja interpersonalna w doradztwie i coachingu
- Psychologia zdrowia i stresu zawodowego
- Doradztwo zawodowe osób niepełnosprawnych
- Elementy i instytucje rynku pracy
- Świadome planowanie kariery zawodowej
- Elementy e-doradztwa
- Aktywne i alternatywne metody poszukiwania pracy
- Nowoczesne metody selekcji i rekrutacji pracowników
- Trening kreatywności
- Monitorowanie rynku pracy dla potrzeb doradztwa zawodowego
- Media społecznościowe w procesie zarządzania rozwojem zawodowym
- Praktyczny networking w poszukiwaniu bądź zmianie zatrudnienia
- Warsztaty prowadzenia rozmowy doradczej
- Metodyka poradnictwa indywidualnego i grupowego
- Coaching –mentoring – tutoring – formy pracy i zastosowanie
- Metodyka pracy z grupą - warsztaty
- Praktyka doradcza
Liczba godzin: 240 h zajęć dydaktycznych + 60 h praktyki zawodowej
Informacje dodatkowe
- Uczestnikami studiów mogą zostać absolwenci studiów magisterskich i wyższych studiów zawodowych, którzy ukończyli kierunek lub specjalność zbliżoną zakresem merytorycznym do studiów podyplomowych (np. psychologię, pedagogikę, socjologię, historię, geografię, ekonomię, przedsiębiorczość, WOS, filozofię, kulturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, informację naukowo-techniczną, informatykę, wychowanie w rodzinie).
- Czas trwania: 3 semestry.
- Podstawa zaliczenia: studia kończą się 1 egzaminem po każdym semestrze studiów oraz zaliczeniem praktyki.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
OPŁATY
RATA |
WYSOKOŚĆ RATY |
TERMIN PŁATNOŚCI |
wpisowe |
300 zł |
w dniu zapisu |
I |
500 zł |
do 5 października 2023 |
II |
600 zł |
do 5 listopada 2023 |
III |
500 zł |
do 5 grudnia 2023 |
IV |
600 zł |
do 5 marca 2024 |
V |
500 zł |
do 5 kwietnia 2024 |
VI |
600 zł |
do 5 września 2024 |
VII |
600 zł |
do 5 października 2024 |
Ogółem |
4 200 zł |
Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU
Sprawdź dostępność miejsc - wyślij zapytanie na adres - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.